آموزش صعود و فرود با «راپل» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: جمعی از جوانان کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» در برنامه ای آموزشی با صعود و فرود از ارتفاع با وسیله «راپل» آشنا شدند.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در برنامه ای آموزشی که از سوی کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم برگزار شد، بچه های مسجد با نحوه صعود و فرود از ارتفاع با وسیله «راپل» آشنا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم افزود: در این برنامه حدود 20 نفر از اعضای این کانون فرهنگی هنری حضور داشتند و در چند جلسه صعود و فرود از ارتفاع را آموزش دیدند.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه آموزشی، بیان کرد: این برنامه با هدف بالابردن توان بدنی، حفظ و انسجام و توان رزم بچه های مسجد انجام شده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: در این آموزش فراگیران با انواع کارابین، كلاه ايمنی و انواع طناب و... و طرز کار آنها به صورت عملی آشنا شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)»، شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: برنامه صعود با «راپل» زیر نظر اساتید این حرفه انجام و شرکت کنندگان نیز از تجهیزات ایمنی مناسب برخوردار بودند.

کد خبر 940893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha