۲۵۰ پرس غذای گرم در دهه کرامت توزیع می شود

حسنی با بیان اینکه ۲۵۰ پرس غذای گرم در دهه کرامت بین اهالی روستای تخته جان درمیان توزیع می شود، گفت: در روز ولادت حضرت معصومه (س) از دو زوج جوان و کم سن و سال روستا برای ترویج ازدواج آسان و به موقع تجلیل خواهیم کرد.

«سیداحمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در نظر دارد تا در دهه کرامت امسال اقدام به آذین بندی معابر و مسجد روستای تخته جان کند و برنامه های دیگری نیز برای بزرگداشت این دهه در دستور کار داریم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان با اشاره به برنامه های کانون در روز ولادت حضرت معصومه(س) گفت: در این روز از دو دختر نمونه روستا و عضو کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان تجلیل خواهیم کرد و این افراد در کنکور رتبه های برتر نیز سال گذشته کسب کرده بودند.

 

وی در ادامه بیان کرد: کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در روز ولادت حضرت معصومه (س) در نظر دارد تا از دو زوج جوان و کم سن و سال روستا تجلیل به عمل آورد و در این راستا به ترویج ازدواج آسان و به موقع بپردازد.

 

حسینی به برنامه های  کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان در روز ولادت امام رضا (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: در این روز تصمیم گرفته ایم که جشنی را برای بزرگداشت ولادت امام رئوف برگزار کنیم و در ظهر این روز بزرگ بحث توزیع 250 پرس غذای گرم در بین اهالی روستا را در دستور کار داشته باشیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام خمینی(ره) تخته جان درمیان اظهار کرد: تمامی مراسمات و جشن های خود را در کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می کنیم تا مانع از شیوع ویروس منحوس کرونا در بین اهالی روستا و اعضای کانون شویم.

 

کد خبر 940902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha