۲۳ پروژه آموزشی تا مهرماه در ایلام تکمیل می شود

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام گفت: ۲۳ پروژه آموزشی تا مهرماه در ایلام تکمیل می شود.

«نصرالله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال و برای شروع سال تحصیلی جدید تعداد ۲۳ پروژه آموزشی با ۸۱ کلاس درس و ۱۵ هزار ۵۷۵ مترمربع زیربنا وبا اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال تحویل آموزش وپرورش مناطق و شهرستان های استان خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از این تعداد فضای آموزشی تعداد ۹ باب چمن مصنوعی ورزشی است که اعتباری نزدیک به ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای آنها در سطح استان هزینه شده است.

 

مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام خاطر نشان کرد: در همین راستا مقدار ۴۲ هزار مترمربع ایزوگام مدارس  آسیب دیده از بارندگی‌های سنوات گذشته در حال انجام است وبرای این منظور مبلغ نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

رحیمی ابراز کرد: علاوه بر اقدامات فوق مبلغ ۲۰ میلیارد ریال تجهیز ات آموزشی و کمک آموزشی خریداری ودر بین مدارس سطح استان از طریق آموزش و پرورش مناطق بر اساس اولویت ها توزیع می شود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام یادآور شد: ۲۴ کلاس درس با مشارکت بنیاد برکت امسال در این استان احداث می شود.

 

وی با ذکر اینکه بنیاد برکت تاکنون در ساخت ۵۲ مدرسه استان مشارکت داشته است، خاطرنشان کرد: تاکنون از این تعداد ۴۶ مدرسه در این استان به بهره برداری رسیده و عملیات احداث شش مدرسه نیز در حال اجراست.

کد خبر 940956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha