افزایش گرما گلستان را با چالش تامین آب شرب رو به رو می کند

هرمزی گفت: افزایش گرما در فصل تابستان آب و فاضلاب گلستان را با چالش تامین آب روبه رو می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد هرمزی» ظهر امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد:در پیک نخست کرونا با افزایش مصرف 30 درصد آب شرب در استان گلستان رو به رو شدیم اما توانستیم بحران مصرف آب را مدیریت کنیم و در استان گلستان با کمبود و قعطی آب مشترکان رو به رو نشویم.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان با بیان اینکه کمبود منابع آب در استان گلستان در حالی است که برای تامین آب شرب تنها 600 حلقه چاه در اختیار داریم، افزود: بیش از 35 هزار حلقه چاه آب نیز در استان گلستان فعالیت می کنند.

 

هرمزی بیان کرد: افزایش گرما در فصل تابستان آب و فاضلاب گلستان را با چالش تامین آب روبه رو می کند و با افزایش مصرف مجبور هستیم که در برخی نقاط با تانکر آب رسانی کنیم.

 

وی تاکید کرد: در خصوص تعیین محتواهای آموزشی در پویش خانه تکانی نکردن در ایام نوروز مردم همراهی خوبی داشتند و در حال حاضر نیز به منظور کنترل مصرف آب نیاز است که پویشی در فضای مجازی راه اندازی شود و مردم صرفه جویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان تاکید کرد: به منظور اشاعه فرهنگ صرفه جویی در استان از منابع تامین خود استفاده می کنیم و درخواست داریم که دستگاه های اجرایی در این زمینه با ما همکاری کنند.

 

 

 

کد خبر 940973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha