حضور خدام رضوی در قالب کاروان زیرسایه خورشید در گلستان

علوی از حضور خدام رضوی از ۴ تا ۱۳ تیر در استان گلستان خبر داد و گفت: این خدام در شهرهای با وضعیت زرد و سفید کرونا در قالب کاروان زیر سایه خورشید برنامه هایی را برگزار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید حسین علوی » ظهر امروز (یکشنبه یکم تیر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همه ساله از میلاد حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا میلاد امام رضا (علیه السلام) در قالب دهه کرامت برنامه های متنوعی را شاهد هستیم.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ادامه داد: در این ایام  مجموعه دستگاه های فرهنگی و نهادهای مختلف جشن هایی را در سطح استان برگزار می کنند و همه ساله در استان در قالب جشنواره زیر سایه خورشید حضور خدام رضوی و پرچم مقدس و متبرکه حرم امام رضا (علیه اسلام) را در استان شاهد هستیم.

 

علوی بیان کرد: خدام حرم رضوی با پرچم متبرک در استان برنامه های مختلفی از قبیل حضور در بیمارستان ها، دیدار با ائمه جماعات، کارگاه های تولیدی و مدارس را برای افزایش نشاط معنوی برگزار می کنند.

 

وی با بیان اینکه در این ایام همچنین جلساتی در مساجد و مصلی ها نیز برگزار می شود، افزود: با شرایط  کرونا برخی از برنامه ها کمرنگ شده است و در اجرای برنامه ها نیز پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته می شود.

 

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در گلستان ابراز داشت: از 4 تا 13 تیر در استان شاهد حضور خدام رضوی هستیم و در شهرهای با وضعیت زرد و سفید این خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید جضور می یابند و برنامه های نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 940999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha