روزه اولی ها با حضور امام جمعه نکا تجلیل شدند

در آستانه بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، روزه اولی ها با حضور حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» امام جمعه نکا تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، حجت الاسلام «محمدصادق محمدی لائینی» امروز ( اول تیر) در  آیین تجلیل از روزه اولی‌های بسیجی حوزه مقاومت حضرت سکینه(س) درآستانه بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: دختران در نزد خداوند ارج و منزلت بالایی دارند و خوشحال کردن دختران در نزد خداوند و پیامبر(ص) محبوبیت دارد.

 

امام جمعه نکا افزود: سفارش به روزه داری در دین ما بسیار فراوان است و از امام صادق(ع) داریم که فرمودند: " به فرزندانتان که به سن تکلیف نرسیده اند بگویید روزه بگیرند؛ هر زمان که احساس گرسنگی و تشنگی کردند؛ روزه خود را بخورند."

وی با تاکید بر تربیت فرزندان از خردسالی اظهار کرد: فرزندان ما در خردسالی همچون نهالی هستند که هر طور رشد یابند به همان ترتیب ادامه مسیر خواهند داد و لذا باید توسعه و رشد دینی در بین فرزندان خردسال افزایش یابد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با سفارش به رعایت حجاب و عفاف در جامعه گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نهادینه شده و همه مردم دغدغه حجاب و عفاف داشته باشند.

امام جمعه نکا تصریح کرد: حجاب و عفاف، سلامت روحی و روانی را به همراه خواهد داشت و با ایجاد سلامت اخلاقی جامعه و پایبندی به هنجارهای دینی، مانع از بزهکاری خواهد شد که باید دغدغه همه پدران و مادران جامعه اسلامی ما باشد.

کد خبر 941050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha