تشدید برخورد با سارقان انرژی در ایلام/لزوم مدیریت مصرف برق در استان

مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام از تشدید برخورد با سارقان انرژی در ایلام خبر داد و گفت: کاهش و مدیریت مصرف برق در استان ضروری است.

«هادی شیرخانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تا زمانی که الگوی مصرف برق از سوی مشترکان رعایت شود اطمینان خاطر می دهیم هیچ خاموشی با برنامه ای اعمال نخواهد شد.

 

وی  بیان کرد: وزارت نیرو با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه، محدوده مصرف برق را برای تمام استان‌ها تعریف و مشخص کرده است و در سال جاری نیز تاکنون میزان مصرف برق از سوی مشترکان استان ایلام نسبت به سقف تعریف شده، افزایش نیافته است.

 

شیرخانی با تاکید بر کاهش ۱۰ درصدی مصرف برق توسط آحاد مردم، یادآور شد: از همشهریان و هم استانی های عزیز ایلامی درخواست می شود در ساعات اوج بار  مصرف برق،کولرهای آبی را روی دور کند قرار دهند، ترموستات کولرهای گازی را نیز بین ۲۳ تا ۲۵ درجه تنظیم کنند و حتما روی کولرهای آبی و کمپرسورهای کولرهای گازی سایه بان قرار دهند.

 

با سارقان و متخلفین انرژی برخورد شدیدی انجام می شود

مدیر عامل شرکت توزیع برق ایلام  گفت: در یک‌حرکت جهادی تمامی انشعاب های استان بازدید و جمع آوری  انشعاب های  غیر مجاز در اولویت برنامه صنعت برق قرار دارد.

 

شیرخانی با اشاره به اینکه یکی از چالش های صنعت برق وجود موارد دستکاری‌ کنتور و سرقت انرژی است، گفت: کسانی که مبادرت به این بد اخلاقی اجتماعی می کنند حقوق عامه مردم و شهروندان مسولیت پذیر را تضییع نموده و از سویی باعت تخریب لوازم الکتریکی آن ها می شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده موارد دستکاری کنتور فرد خاطی علاوه بر جریمه به محاکم قضایی معرفی خواهد شد.

کد خبر 941139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha