برگزاری مسابقه «شهروند و مافیا» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری مسابقه «شهروند و مافیا» در راستای تقویت مهارت های فردی و اجتماعی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: با هدف تقویت مهارت های فردی و اجتماعی بچه های مسجد و افزایش خلاقیت آنها یک دوره مسابقه با عنوان «شهروند و مافیا» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه الگو گرفته از برنامه «مافیا» در شبکه «سلامت» بوده است، افزود: شرکت کنندگان حاضر در این مسابقه با آزمون و خطا، سعی در شناسایی افراد دیگر می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در این مسابقه افراد به 2 گروه مافیا و شهروندان تقسیم شده و نبرد میان 2 گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می شود، بیان کرد: در این مسابقه افراد به صورت پنهانی تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروندان این فرصت را پیدا می کنند تا افراد مافیا را شناسایی و برای حذف آنها رای دهند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه مسابقه «شهروند و مافیا» به عنوان یک فعالیت گروهی سرگرم کننده و با هدف افزایش قوه تشخیص شرکت کنندگان انجام می شود، خاطرنشان کرد: این بازی از 2 بخش شب و روز تشکیل یافته است؛ به این صورت که هر تیم برای برنده شدن در این بازی، بایستی دیگر شخصیت‌ های بازی را حذف کند که این حذف کردن، به هیچ وجه کار آسانی نیست.

 

وی با اشاره به نحوه شرکت در این مسابقه، گفت: مسابقه «شهروند و مافیا» ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» بوده و افراد حاضر در این مسابقه را دانش آموزان ورودی کلاس هفتم به بالا تشکیل می دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا روز پنجشنبه پنجم تیرماه فرصت دارند تا برای نام نویسی در مسابقه «شهروند و مافیا» اقدام کنند.

کد خبر 941217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha