دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه مهم برای مسئولین است

سردار کریمی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا یک وظیفه مهم برای همه افراد به ویژه مسئولین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در دیدار با خانواده شهدا که به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: دیدار و دلجویی از خانواده شهدا  امری ضروری و یک وظیفه مهم برای مسئولین به شمار می رود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی شهدا را الگویی از انسانیت، ولایتمداری و فداکاری دانست و بیان کرد: خانواده معظم شهدا نیز الگوهای صبر و ایمان هستند که جگر گوشه های خود را در راه رضای خدا و آزادی و استقلال ایران اسلامی فدا کردند.

 

وی اضافه کرد: این صبر، بصیرت و مجاهدت خانواده شهدا در طول این سال ها اجر و ثوابی عظیم در پیشگاه پروردگار دارد و امید است ما نیز بتوانیم قدر دان این عزیزان باشیم.

 

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام سید «عبدالمهدی موسوی» نیز در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: سرکشی و دیدار با خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است چرا که آرامش و امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت رشادت ها و از خود گذشتگی شهدا و خانواده های آنان است.

 

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی(ره) و ۷۲ تن از یاران باوفایش، افزود: شهدا رفتند تا اسلام زنده بماند و این بزرگ مردان احیاء گر ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.

 

وی ضمن تاکید بر بازخوانی و احیاء ارزش های اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: نسل جوان و نوجوان باید بیش از پیش با این ارزش ها آشنا شوند.

 

همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی از معاونین به همراه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله و دبیرکل کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی و جمعی از مسئولین استان با خانواده چهار شهید والامقام اسماعیل علی بیگی، شهید والامقام غلامعباس رحیمی، شهید والامقام شاه رضا یاس بلاغی(کیانیان) و شهید والامقام آیت الله رضایی دیدار کردند.

کد خبر 941256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha