کتاب « برف سرخ» روایتی از خاطرات همسر «سردار ابوعمار» را بخوانیم

کتاب « برف سرخ» رمان و روایتی از خاطرات همسر «سردار ابوعمار» است که به همت «سید حسین مرتضوی کیاسری» جمع آوری و نگارش شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، کتاب « برف سرخ» رمانی براساس خاطرات « رقیه سراجیان» همسر  شهید حبیب الله افتخاریان «سردار ابوعمار» از سرداران شهید بهشهر مازندران است که در 151 صفحه نگارش و به همت انتشارات نوج به چاپ رسیده است.

 

« رقیه سراجیان» همسر  شهید حبیب الله افتخاریان «سردار ابوعمار» در این کتاب از 8 سال زندگی مشترک خود با این سردار شهید و اتفاقات قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس و سادگی و بی آلایشی این مرد می‌گوید.

 

کتاب « برف سرخ» کتابی برای من و شماهایی است که شاید جنگ را و زندگی در جنگ را به معنای واقعی لمس نکردیم و این کتاب می تواند گوشه ای از فراز و نشیب های دوران جنگ و زندگی در آن دوران را برای ما به تصویر بکشد.

 

در بخشی از این کتاب می خوانیم: " امروز به عقدش در آمدم؛ فرداش رفت سربازی؛ دوره جدید و جالبی از زندگی ام شروع شد؛ دوران تلخی که شیرینی خاص خودش را داشت. یک روز در میان نامه می نوشتیم و این جدایی و دوری باعث شده بود؛ دست به قلم شوم."

 

" همیشه دلش پیش نیروهایش بود، همین سفرش هم بیشتر به خاطر بچه های تحت امرش بود که فایده اش نصیب من و بچه های ما هم شد."

کد خبر 941282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha