بهره گیری از مثلث توسعه اقتصادی برای استان ضرورت دارد

حجت الاسلام ایزدی گفت: یکی از کارهای بسیار زیبا مثلث توسعه اقتصادی است و برای ما موقعیت خوبی است که تلاش خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «محمد حسین ایزدی» عصر دوشنبه ( ۲ تیرماه) در جلسه مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی که به صورت ویدئو کنفرانس با مسئولان شهرستان جغتای در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد؛ بیان کرد: یکی از نکات در آموزه های دین، زمانها و مکان ها است و زمان و مکان به عبادت های ما ارزش می دهد.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی افزود: زمان ها و مکان ها همین که به اشیا ارزش می دهند به عبادت ها نیز ارزش میدهند. مانند نوشیدن یک لیوان با سرد در تابستان بیشتر از تابستان ارزش دارد و در مورد مکان نیز موقعیت یک زمین در روستا با همان متراز در شهرستان متفاوت است.

 

وی با بیان اینکه یکی از زمان هایی که به عبادت ها ارزش می دهد در برخی از روزهای ماهها است، گفت: زمان ها در ارزش عبادات تاثیر بسزایی دارد.

 

حجت الاسلام ایزدی اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار زیبا مثلث توسعه اقتصادی است و برای ما موقعیت خوبی است که تلاش خوبی را در این زمینه داشته باشیم.

 

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی بیان کرد: یکی از نکاتی که تاکید شده انفاق و دستگیری است که بهترین نوع انفاق ایجاد اشتغال برای دیگران است که از این ابتکار استاندار بهره های معنوی ببریم.

 

کد خبر 941421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha