لازمه تحقق  تمدن اسلامی  مسئولیت گرفتن جوان متخصص و متعهد است

سادات کرمی گفت: لازمه تحقق دولت جوان حزب الهی که مقدمه تشکیل جامعه اسلامی و همچنین تشکیل تمدن اسلامی است، روی کار آمدن و مسئولیت گرفتن جوان متخصص و متعهد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر، « سید امیر سادات کرمی» امروز ( 2تیر) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: حفاظت، حراست و پیش بری انقلاب از وظایف مهم بسیج دانشجویی است که مربوط به یک یا دو عرصه نیست و گاهی انقلاب نیازمند افزایش سطح علمی، محرومیت زدایی، مطالبه گری و... است و بسیج دانشجویی در این بخش تلاش دارد تا در راستای منویات رهبری و امام حرکت شود.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا افزود: در حوزه محرومیت زدایی رسالت ویژه ای داریم که در سایر اقشار کمتر دیده شده است و در حوزه سازندگی دو هدف مهم تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی و محرومیت زدایی است.

 

وی اظهار کرد: بعد از 42 سال از انقلاب با همه اتفاقات خوب و مجاهدت های مختلف، شاهد محرومیت هایی هستیم که برازنده انقلاب ما نیست و بسیج دانشجویی تلاش دارد تا نقش عمده ایفا کند و در عرصه های مختلف محرومیت آموزشی، درمانی و اشتغال وارد عمل شده است.

 

سادات کرمی گفت: بسیج دانشجویی با قشر جوان و پر تحرک روبروست و کمک به همنوع در این قشر بیشتر از سایرین متبلور است که موجب پویایی می شود و همچنین تخصصی بودن آنان موجب می شود که نقش جوانان در حوزه های مختلف بیش از سایر اقشار باشد.

 

 مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با اعلام اینکه 70 گروه جهادی فعال در بسیج دانشجویی مازندران فعال است، خاطر نشان کرد: عموم نقاط محروم استان شناسایی و برای رفع محرومیت ها تلاش شده است و پای بچه های جهادی به این مناطق باز شده و تلاش داریم تا با در نظر گرفتن نقطه هدف برای رفع محرومیت ها با استفاده از توان گروه های تخصصی از اشکورات رامسر تا هزارجریب گلوگاه  وارد عمل شویم.

 

سادات کرمی افزود: برخی از افراد به دلیل عملکرد و همکاری برخی از مسئولان که رویه انقلابی نداشتند؛ کپر نشین هستند و گروه جهادی به این مناطق اعزام و شاهد اثرات مثبت در این مناطق بودیم.

 

وی با اشاره به عملکردهای مختلف بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: این سازمان در سیل سال گذشته نقش مهمی داشته است که با گروه‌های بسیج  دانشجویی با قوت وارد عمل شدیم.

 

سادات کرمی اضافه کرد: در مقابله با ویروس کرونا هم یکی از اقدامات مثال زدنی استان توسط دانشجویان بسیجی استان مازندران انجام شد و نقش آفرینی کردند و با افطاردهی ساده در قرارگاه رمضان تا قربانی کردن رفع بلایا و راه اندازی کارگاه ماسک و گان، موجب بالندگی گروه‌ها شده و سطح مهارتی را افزایش داده است.

 

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا گفت: دانشگاه های استان مازندران برای رفع نیازمندی ها در دوران کرونا با قوت وارد عمل شدند و حمایت های مختلفی از سوی دانشگاه‌های آزاد اسلامی، علوم پزشکی و دانشگاه مازندران انجام شد و امیدواریم که این مشارکت ها به حداکثر برسد.

 

وی افزود: لازمه تحقق دولت جوان حزب الهی که مقدمه تشکیل جامعه اسلامی و همچنین تشکیل تمدن اسلامی است، روی کار آمدن و مسئولیت گرفتن جوان متخصص و متعهد است.

 

سادات کرمی بیان کرد: دغدغه اصلی شهید چمران و امام راحل و رهبری استفاده از توان جوانان است که تخصص و تعهد در عرصه جهادی محقق می شود و از همه افرادی که علاقمند به حضور  در این بستر هستند؛ دعوت به عمل می آید.

 

وی گفت: بسیج دانشجویی حافظ انقلاب اسلامی در دانشگاه هاست که مهمترین رسالت است و در کنار آن بسیج دانشجویی رسالت های مختلفی داشته است .

کد خبر 941467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha