توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در اندیمشک

مدیر کانون قائمیه اندیمشک از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان خبر داد و گفت: این اقدام همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان صورت گرفت.

«حجت‌الاسلام مجید عطایی» امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، با اشاره به اهمیت و فضائل این دهه اظهار کرد: با توجه به اینکه حرم‌های حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) کانون دعا، قرآن، نیایش و ... هستند، تمام مفاهیم سازنده فرهنگ اسلامی در این دهه تداعی می‌شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قائمیه مسجد حضرت قائم (عج) اندیمشک به اهمیت دهه کرامت اشاره کرد و افزود: دهه کرامت نویددهنده ادامه حیات اسلام در چارچوب دستورات قرآن و سنت رسول خدا (ص) و نجات ارزش‌های انسانی در سایه آموزه‌های دینی است.

 

وی اذعان داشت: دهه کرامت فرصت و بستری مناسب جهت استفاده از سیره اهل‌بیت (ع) در راستای توجه و کمک ویژه به نیازمندان و اقشار ضعیف و مستضعفان است.

 

حجت‌الاسلام عطایی از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان همزمان با آغاز دهه کرامت و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان خبر داد و تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی شامل گوشت گوسفند و ارزاقی دیگر بودند که با حفظ و رعایت کرامات انسانی میان نیازمندان توزیع شدند.

 

وی به ارائه برنامه‌های آتی کانون قائمیه اندیمشک به‌ویژه در دهه کرامت پرداخت و یاد آور شد: طی روزها و هفته‌های آینده، توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و فعالان مسجدی و اهدای البسه به اقشار ضعیف انجام می‌شود.

 

کد خبر 941816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha