برگزاری سیزدهمین جشنواره « زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت در یزد

حجت الاسلام مهدی نژاد از آغاز سیزدهمین جشنواره زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت الاسلام مهدی مهدوی نژاد» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: سیزدهمین سال برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید را در استان یزد داریم که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد برکات متعددی از سوی اهل بیت (ع) بوده ایم.

 

وی افزود: یکی از مهمترین کارها در روایات، خوشحال کردن مومنان است که یکی از مصادیق آن خبرهای خوب و خوشحال کننده است و یکی از این خبرها ایام مبارک میلاد امام رضا(ع) و اجرای جشن های مردمی است.

 

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد بیان کرد: با توجه به حساسیت های موجود در زمینه و کرونا با اهتمام بیشتر و دقت و مراعات این جشن ها صورت می گیرد و برنامه ها در سطح استان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بررسی درخواست ها بر اساس مکان و زمان به عنوان اولویت های ما است و برنامه های خود را با پروتکل های بهداشتی انجام می دهیم.

 

وی گفت: خدام در تمامی شهرستان ها حضور پیدا می کنند که به دلیل کرونا بسیاری از برنامه تقلیل پیدا کرده است که نمونه آن کاهش دیدار به خانواده شهدا به یک مورد در هر شهرستان است.

 

مسئول کانون جوانان رضوی استان یزد خاطرنشان کرد: بعد از محرم که همه لایه های اجتماع درگیر با عاشورا هستند هیچ برنامه ای مانند زیر سایه خورشید نداریم که تمامی لایه ها با آن درگیر باشند.

 

حجت الاسلام مهدوی نژاد افزود: فضای معنوی و آرامش روحی مردم مهمترین رویکرد ما است که امیدواریم بتوانیم انتقال دهیم.

کد خبر 941870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha