حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

هدایت خواه گفت: برای هفتمین سال متوالی کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا می کنند.

«ستار هدایت خواه» امروز (2 تیر ماه) در گفت و گو با به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: چون جمع زیادی از مردم به دلیل شرایط مالی، جسمی، موقعیت شغلی یا محدودیت های دیگر امکان حضور در کنار مرقد مقدس امام رضا (علیه السلام) و زیارت از نزدیک برای آنها وجود ندارد، با عنایت امام رئوف، حدود 13 سالی است که خدام آستان قدس رضوی با پرچم متبرک آستان قدس به استان ها سفر می کنند.

 

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدام آستان قدس در بین اقشار مختلف مردم به ویژه اقشاری که محدودیت های جسمی، مالی و شرایط کاری امکان حضور ندارند، زمینه «زیارت ازبعید» را برای این اقشار فراهم می کنند.

 

وی یادآور شد: در ایام دهه کرامت نشست ها و برنامه های مختلفی برگزار می شود و عطر و بوی رضوی را در سراسر ایران اسلامی و 27 کشور خارجی منتشر می کنند.

 

هدایت خواه با بیان اینکه دهه کرامت فرصت بسیار مناسبی برای ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی بین مردم فراهم می کند، خاطرنشان کرد: حضور خدام رضوی ظرفیت هایی از لحاظ معنوی و فرهنگی و حتی گاهی از لحاظ مادی برای مردم در استان فراهم می کند.

 

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به برکت این حضور خدماتی را به فقرا و نیازمندان ارائه می دهند و با اقشار مختلف جامعه خانواده شهدا، ایثارگران، علما، جهادگران عرصه های مختلف، کاسبان، پزشکان و افرادی که در بخش های مختلف فعالیت می کنند، دیدار دارند.

 

وی گفت: امسال برای هفتمین سال متوالی خدام آستان قدس رضوی از هفتم تا 14 تیرماه در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا می کنند.

کد خبر 941431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha