آغاز دهه کرامت با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در گلستان

علوی گفت: آغاز دهه کرامت را با رزمایش مواسات و همدلی جشن گرفتیم و در این دهه پنج هزار بسته معیشتی بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید حسین علوی» عصر امروز (سه شنبه ۳ تیر) در نخستین روز از هفته کرامت در جشن زیر سایه خورشید اظهار کرد: به توجه به اینکه استان گلستان شیوع ویروس کرونا گسترش یافته است تلاش کردیم که با رعایت پروتکل های بهداشتی جشنوار مردمی زیر سایه خورشید را برگزار کنیم.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در گلستان ادامه داد: استان گلستان برای سیزدهمین سال متوالی است که در دهه کرامت میزبان خدام رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید است.

 

علوی متذکر شد: امسال برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در شهرهای با وضعیت قرمز کرونا  اجرا نمی شود.

 

وی گفت: یکی از صفات کریمانه اهل البیت (علیه السلام) دستگیری از مومنان است لذا آغاز دهه کرامت را با رزمایش مواسات و همدلی جشن گرفتیم و در دهه کرامت پنج هزار بسته معیشتی تقدیم اقشار آسیب دیده و نیازمند می شود.

 

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در گلستان یادآور شد: با کمک مردم، مجموعه خادمیاران و ائمه جماعت امیدواریم برنامه های دهه کرامت به نحوه احسن در استان گلستان برگزار شود.

 

علوی ابراز داشت: امروز برنامه های دهه کرامت با اهتزاز پرچم رضوی در پارک بانوان گرگان و  پرچم حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) در منطقه گردشگری هزار پیچ آغاز می شود.

 

وی گفت: همچنین فردا خدام رضوی وارد استان گلستان می شود و میزبان سیزدهمین دوره کاروان زیرسایه خورشید در استان خواهیم بود.

 

کد خبر 941888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha