نشاط معنوی دهه کرامت در جامعه عمیق تر شود

حجت الاسلام رعایتی گفت: در دهه کرامت نشاط معنوی در جامعه گسترده می شود و باید تلاش کنیم که این شادابی در جامعه عمق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «جعفر رعایتی» عصر امروز (سه شنبه 3 تیر) در جشن مردمی کاروان زیر سایه خورشید اظهار کرد: دهه کرامت به واسطه میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) شکل گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: حضرت معصومه (سلام الله علیها) را زینب ثانی می خواندند و زیارت حرم این بانوی بزرگ اسلام از سوی ائمه اطهار (علیه السلام) بسیار سفارش شده است.

 

حجت الاسلام رعایتی متذکر شد: در دهه کرامت نشاط معنوی در جامعه گسترده می شود و باید تلاش کنیم که این شادابی در جامعه عمق پیدا کند.

 

وی افزود: باید معرفت را از ائمه اطهار (علیه السلام) بیاموزیم و سیره اهل البیت (علیه السلام) را الگوی خود قرار دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: اگر می خواهیم دهه کرامت را ماندگار کنیم باید فرامین ولایت فقیه را در دستور کار قرار دهیم و امروز نخستین روز دهه کرامت روز اقتدا به امامت است و شاهد آن هستیم که خیرین پنج هزار بسته معیشتی برای نیازمندان و اقشار آسیب دیده تدارک دیده شده است.

 

حجت الاسلام رعایتی ابراز داشت: در این ایام کرونا افراد جامعه را از هم دور کرده است ولی نباید اجازه بدهیم که کرونا ما را از افکار و اعتقادات دور کند.

 

 

کد خبر 941890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha