فعالان دهه کرامت در چهارمحال و بختیاری تجلیل می شوند

مردانی گفت: هر یک از افرادی که در دهه کرامت برنامه‌ای در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا و در پرتال جامع آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) بارگذاری کند، با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، مسعود مردانی امروز (سه‌شنبه ۳ تیر) در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که در دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: در دهه کرامت سه ویژه برنامه محوری فدای دخترم، مسابقه و آذین بندی اجرا می‌شود.

 

مسئول کاروان حرم حضرت معصومه (س) اعزامی به استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شب گذشته در پارک تهلیجان شهرکرد همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، نورافشانی شد که با استقبال خوب مردم روبرو شد.

 

مردانی همچنین از توزیع بسته‌های تبریک حرم حضرت معصومه (س) در درب خانه‌ها خبر داد و گفت: به ماموران پست این بسته ها داده شد تا با توزیع قبوض این بسته ها را در بین مردم توزیع کنند.

 

مسئول کاروان حرم حضرت معصومه (س) اعزامی به استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: صبح امروز نیز از مدافعان سلامت در بیمارستان شهرکرد تجلیل و به افرادی که نامشان به اسم معصومه مزین بود هدایایی اهدا شد.

 

مردانی افزود: روز سه‌شنبه سوم تیرماه نیز در پارک های شهرکرد، تهلیجان، ملت، پاسداران با اهدای گل از دختر خانم ها به مناسبت روز دختر تجلیل می شود.

 

وی گفت: هر یک از افرادی که در دهه کرامت برنامه‌ای در راستای ترویج فرهنگ رضوی اجرا کند و در پرتال جامع آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به آدرس اینترنتی keramat.amfm.ir بارگذاری کند، با اهدای جوایزی تجلیل می‌شوند.

 

کد خبر 941907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha