اجرای ۶۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد

هدایت خواه با اشاره به اینکه ۶۰ برنامه از طرف دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود، گفت: برنامه های عمومی کمتر بوده و بخشی در یاسوج، گچساران، دهدشت، سوق و چرام برگزار می شوند.

«ستار هدایت خواه» ضمن تبریک دهه کرامت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: هرساله برنامه کاروان «زیر سایه خورشید» را با حضور خدام حرم رضوی در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد داریم.

 

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به دلیل شرایط کرونایی جامعه برنامه ها به صورت محدود برگزار می شوند، گفت: خدام آستان قدس رضوی در در قالب این کاروان در پنج شهرستان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه 60 برنامه از طرف دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود، ادامه داد: برنامه های عمومی کمتر بوده و بخشی در یاسوج و برنامه هایی در گچساران، دهدشت، سوق و چرام برگزار می شود.

 

هدایت خواه حضور خدام آستان قدس در برخی از بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های این دهه دانست و یادآور شد: دیدار با علما، خانواده شهدا، معلولین، بیماران و زندانیان از دیگر برنامه ها است.

 

مدیر دفتر آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در سال های گذشته خدام حرم رضوی در جشنواره های رضوی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شرکت داشتند، گفت: امسال با توجه به عدم برگزاری این جشنواره ها، آمادگی حضور خدام در برنامه های دهه کرامت این اداره را داریم.

کد خبر 941966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha