آمار افزایش روازنه ابتلاء به کرونا در البرز نگران کننده است

قاسم پور با اشاره به افزایش آمار روزانه ابتلاء به کرونا در البرز گفت: شهروندان بدون ماسک اجازه ورود به اداره ها و مراکز خدماتی البرز را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غفور قاسم پور» امروز چهارشنبه 3 تیر در جمع خبرنگاران از ممنوعیت ورود بدون ماسک به اداره های استان البرز خبر داد و گفت: متأسفانه شاهد افزایش وضعیت شیوع کرونا در استان هستیم.

معاون استاندار البرز و فرماندار کرج افزود: به منظور مقابله با این ویروس منحوس و با هدف اجرای و رعایت مقررات بهداشتی ورود به تمامی اداره ها و مراکز خدماتی بدون ماسک ممنون است.

وی با اشاره به اهمیت ضدعفونی معابر شهری با اهتمام مدیریت شهری مطرح کرد: آمار افزایش روازنه ابتلاء به کرونا در البرز نگران کننده است از این رو درخواست می شود مردم از برپایی مجالس عروسی و عزا در جمع های خانوادگی خودداری کنند.

قاسم پور عنوان کرد: اکیپ های مدیریت بحران و خدمات بهداشتی به حالت آماده باش درآمدند و سمپاشی از معابرشهری و خیابان ها را انجام می دهند.

فرماندار کرج از مردم خواست تا از خریدهای غیرضروری و حضور در پاساژها پرهیز داشته باشند تا از جابه جایی و انتقال این ویروس ممانعت شود.

 

کد خبر 941992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha