۱۰ هزار جلد کتاب جایگاه رفیع امامت و ولایت در ایلام توزیع می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب «جایگاه رفیع امام و امامت از منظر علی بن موسی الرضا(ع)» در این استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در این کتاب به مباحثی از جمله راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، امام شناسی در محضر امام رضا(ع) و متن حدیث شریف رضوی و ترجمه آن با محوریت امام و امام شناسی پرداخته شده است.

 

وی با بیان اینکه این کتاب به مناسبت دهه کرامت همزمان با میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) به صورت رایگان در اختیار اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام قرار می گیرد، گفت: توزیع این کتاب تا پایان دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا(ع) ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بیان کرد: علاقه مندان و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان می توانند برای تهیه این کتاب به کانون های مساجد محل سکونت خود و یا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان واقع در مجتمع فرهنگی و هنری ارشا اسلامی استان مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: کتاب جایگاه رفیع امام و امامت از منظر علی بن موسی الرضا(ع) به صورت رایگان در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی و آشنایی نسل جوان با معارف و جایگاه امامت در دین مبین اسلام در بین اعضای کانون های مساجد استان و سایر نهادهای فرهنگی و دینی توزیع می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با اشاره به اینکه برنامه های دهه کرامت سال جاری به دلیل شرایط شیوع کرونا در استان بیشتر در قالب فضای مجازی و فعالیت های فرهنگی برگزار می شود، گفت: برنامه های دهه کرامت در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی از سوم تیرماه سال جاری مصادف با ولادت باسعادت حضرت معصومه(س) و تا ۱۳ تیرماه مصادف با ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

 

 

کد خبر 942012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha