استخرهای روباز آب های گرم معدنی سرعین بازگشایی شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: استخرهای روباز آب های گرم معدنی سرعین با یک چهارم ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استخرهای روباز آب های گرم معدنی سرعین با یک چهارم ظرفیت و با رعایت پروتکل های بهداشتی بازگشایی شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: شرط روباز بودن استخرها جزو اولویت ها برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است.

 

این مقام مسئول افزود: رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیازمند فرهنگ سازی و باید رعایت این مسائل به یک فرهنگ فردی تبدیل شود.

 

حبیب زاده اعلام داشت: متاسفانه در ابتدای شیوع بیماری کرونا استان های گردشگرپذیر همچون گیلان و اردبیل با سیر صعود شیوع این بیماری مواجه بود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکنون این بیماری به شکل مطلوبی در استان اردبیل کنترل شده است.

 

وی تاکید کرد: آب های گرم معدنی در سطح استان از جمله آب های گرم سرعین، مشگین شهر و سایر نقاط به شرط روباز بودن و رعایت مسائل بهداشتی می توانند فعالیت های خود را ادامه دهند و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: سامانه 190 آماده دریافت شکایات، انتقادات و گزارش مردمی در خصوص وضعیت بهداشتی اصناف و سایر مسائل مربوط به بیماری کرونا است.

 

حبیب زاده خاطر نشان کرد: بازگشایی اصناف و واحدهای تولیدی و صنعتی به معنای پایان کرونا نیست و زندگی با این ویروس همچنان ادامه دارد و باید مردم مراقب مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خود باشند.

کد خبر 942089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha