اجرای ۱۷۰ عنوان برنامه «زیر سایه خورشید» در مازندران

حجت‌الاسلام واحدی زمان آغاز رسمی جشن‌های زیر سایه خورشید را از فردا ۵ تیرماه اعلام کرد و گفت: امسال برای پیشگیری از گسترش کرونا ویروس ۲ کاروان زیر سایه خورشید از ۵-۱۴ تیرماه برای اجرای ۱۷۰ عنوان برنامه در استان مازندران حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت‌الاسلام «حسین واحدی» امروز (4 تیر) در نشست خبری با محوریت تشریح برنامه‌های زیر سایه خورشید بابیان اینکه ۱۴ سال که برنامه زیر سایه خورشید به‌صورت بین‌المللی در ۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود تا عطر و بوی رضوی در همه‌جا استشمام شود، گفت: کاروان‌های زیر سایه خورشید امسال برای هشتمین سال متوالی است که در دهه کرامت به مازندران سفر می‌کنند.

 

معاون اجرایی جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مازندران بابیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید به همراه پرچم متبرک حرم رضوی از فردا (5 تیر) وارد استان می‌شوند و به مدت ۱۰ روز در استان حضور دارند، افزود: این کاروان در ۲۲ شهر و شهرستان حضور می‌یابند و حدود ۷۰ مجموعه فرهنگی در اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید کمک‌کار شبکه رضوی جوانان مازندران خواهند بود.

 

حجت‌الاسلام واحدی به شیوع کرونا و تأثیر این بیماری منحوس در کاهش برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: امسال برای پیشگیری از گسترش کرونا ویروس 2 کاروان زیر سایه خورشید برای اجرای 170 عنوان برنامه در این خطه علوی تبار و طریق الرضا (علیه‌السلام) حاضر می‌شوند.

 

وی دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌ها، حضور در بیمارستان‌ها به‌ویژه بیمارستان‌های درگیر با کرونا، حضور در زندان‌ها، دیدار با کودکان بی‌سرپرست، دیدار با گروه‌های جهادی که در امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی و تولید اقلام بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ... فعالیت داشتند، دیدار با کارگران در راستای تبیین شعار سال «جهش تولید»، عطرافشانی گلزار شهدا و امامزادگان شاخص مازندران و دیدار با خانواده‌های معظم شهدای سلامت را ازجمله برنامه‌های کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان اعلام کرد.

 

کد خبر 942145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha