۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندا لرستان احداث می شود

امیری با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت پروژهای مسکن محرومین، گفت: از مهر ماه سال گذشته عملیات ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان و محرومین لرستان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « گودرز امیری» امروز(4 تیر) درجلسه ای که به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی ساخت مسکن محرومین و در راستای تأمین مسکن برای خانواده های نیازمند و فاقد سرپناه مناسب در سطح روستاهای استان تشکیل شد، اظهار داشت: از مهر ماه سال گذشته ساخت ۲ هزار واحد مسکونی برای خانواده های نیازمند استان آغاز شده است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که بین سازمان برنامه و بودجه کشو، بنیاد مسکن کشور و استانداری لرستان منعقد شده است، ساخت واحدهای مسکونی روستایی در مناطق شهری و روستایی استان آغاز شده است.

 

 وی ادامه داد: جامعه هدف ما خانوارهای دارای واحدهای مسکونی غیر مقاوم، در معرض خطر و خانوارهای محروم فاقد مسکن مناسب ساکن در روستاها می باشند.

 

امیری تصریح کرد: تسریع در اجرای پروژه ها و به بهره برداری رسیدن همه این واحدها تا شهریور ماه سال جاری ضروری است.

 

معاون استاندار لرستان در ادامه بر پیگیری جهت تمدید تفاهم نامه منعقده و اخذ سهمیه بیشتر در جهت تأمین مسکن محرومین استان تاکید کرد و افزود: 373 پروژه روستایی که از محل اعتبارات سیل اعتبار دریافت نموده اند، پس از تکمیل در هفته دولت به بهره برداری می رسند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان هم در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی تامین مسکن محرومین موضوع تفاهم نامه فی مابین و پروژه های تامین اعتبار شده از محل اعتبارات جبران خسارات وارده از سیل سال  گذشته ارائه  کرد.

کد خبر 942159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha