اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر»

مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» با مشارکت ۵۷ هزار نفر و معرفی ۳۱۳ نفر به عنوان برگزیدگان این مسابقه از سراسر کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسابقه کتابخوانی «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» که کار خود را با انتشار فراخوانی از بهمن ماه سال گذشته آغاز کرده بود، با توجه به استقبال و درخواست علاقه‌مندان و همچنین وقوع بحران کرونا در کشور و لزوم تشویق شهروندان به ماندن در خانه، ۲ دوره تمدید شد و در نهایت در پایان اسفند ماه به اتمام رسید.

در این مسابقه ۵۷ هزار نفر از سراسر کشور در رده سنی نوجوان و بزرگسال (۱۳ سال به بالا) به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه مسابقات الکترونیک نهاد به آدرس www.samakpl.ir در این مسابقه شرکت کردند، ۳۱۳ نفر به عنوان نفرات برگزیده از سراسر کشور انتخاب و معرفی شدند.

گفتنی است که جوایز این مسابقه که شامل کمک هزینه سفرهای زیارتی و جوایز نقدی است، به صورت مشارکتی از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ستاد امر به معروف و نهی از منکر  تهیه شده و تخصیص یافته است که برابر با بخشنامه ابلاغی به استان‌ها، توزیع جوایز به برگزیدگان در استان‌های مختلف آغاز شده است. لازم به ذکر است که بیشترین جوایز به برگزیدگان از استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان و سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.

کد خبر 942201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha