اجرای مسابقه مجازی کتابخوانی در دهه کرامت 

رستم دهنوی گفت: قصد داریم در راستای بزرگداشت دهه کرامت، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه مجازی کتابخوانی برگزار کنیم.

«رستم دهنوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: قصد داریم در راستای بزرگداشت دهه کرامت، ترویج معارف اهل بیت علیهم السلام و همچنین ترویج فرهنگ مطالعه مسابقه مجازی کتابخوانی برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه کهنوج بیان کرد: به همین منظور فایل پی دی اف کتاب هایی از زندگانی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در اختیار اعضای کانون قرار می دهیم تا مطالعه کنند سپس سوال هایی از همین کتب طرح کرده و در گروه قرار می دهیم تا هر یک از اعضا جواب های صحیح سوال ها را ارائه کنند.

وی اضافه کرد: به نفراتی که بتوانند به سوال های طرح شده پاسخ صحیح دهند، به قید قرعه جوایزی اهدا می کنیم و همچنین در نظر داریم مسابقه مجازی نقاشی با محوریت دهه کرامت برگزار کنیم.

دهنوی اظهار کرد: این مسابقه ها ویژه گروه سنی نوجوان است و از طریق گروه مجازی نوجوانان کانون برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری سجادیه ابراز کرد: با هماهنگی های انجام شده با امام جماعت و هئیت امنای مسجد هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود و فضای مسجد نیز متناسب با دهه کرامت آذین بندی شده است.

وی عنوان کرد: به منظور اطعام نیازمندان، تعدادی سبد غذایی، ۲ کیسه آرد، بسته های گوشت نذری و چند کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی در بین این نیازمندان توزیع شد البته این اقلام با همکاری بچه های طرح شهید بهنام و اعضای کانون تهیه و توزیع شده است.

دهنوی در خاتمه یادآور شد: به دلیل شیوع کرونا متاسفانه نمی توانیم جشن دهه کرامت را برگزار کنیم بنابراین ویژه برنامه های کانون به صورت مجازی برگزار می شوند.

کد خبر 942318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha