عدم همکاری مردم شیراز در مهار کرونا صدمات جبران ناپذیری در پی خواهد داشت

موسوی گفت: تنها راه کنترل شیوع صعودی کرونا در شیراز، همکاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و اگر همکاری مردم نباشد، صدمات جبران ناپذیری خواهیم دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (چهارشنبه 4 تیر) در یکصد و سی و هشتمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک دهه کرامت گفت: شیراز روزهای اول در مقابله با کرونا و با تلاش مدیران و همراهی مردم مطلوب عمل کرد و در شمار شهرهای موفق در این حوزه بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اما متاسفانه برخلاف روزهای اول در روزهای اخیر وضعیت شیوع کرونا در شیراز و استان فارس نگران کننده شده است.

وی خواستار همکاری و توجه جدی شهروندان در این خصوص شد و بیان کرد: تنها راه عبور از این شرایط و آن هم با کمترین هزینه ممکن، همکاری مردم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی است و اگر همکاری مردم نباشد، صدمات جبران ناپذیری خواهیم دید.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با اشاره به 27 خرداد به عنوان روز جهاد کشاورزی گفت:  نهاد انقلابی جهاد سازندگی در عرصه سازندگی و کشاورزی و دفاع مقدس همواره چشمگیر عمل کرده است.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و کشاورزان زحمتکش فارس در حوزه تولید موفق عمل کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم که همواره شاهد تلاش های بیشتر آنها باشیم و شورای اسلامی شهر شیراز از این حوزه حمایت می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر لزوم کنترل قیمت مواد غذایی عنوان کرد: برای کنترل افزایش لجام گسیخته قیمت مواد غذایی و سایر کالاها، شورای شهر شیراز برای کمک به مردم و تامین ارزاق عمومی به ویژه در میادین میوه و تره‌بار با همکاری شهرداری و جهاد کشاورزی، تلاش مضاعفی در نظر دارد.

موسوی با اشاره به هفت و شهادت آیت‌الله «بهشتی» و 72 تن از یاران وی، گفت: شهید «بهشتی» شوراها را باور داشت و نقش بزرگی را در پیش‌بینی چند اصل به موضوع مهم شوراها در قانون اساسی بر عهده داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه هفته قوه قضائیه را نیز به قضات شریف و مسئولین پرتلاش و کارکنان زحمتکش قوه قضائیه و مسئولان قضائی استان تبریک گفت.

کد خبر 942328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha