بیکاری مهمترین معضل جوانان گلوگاهی است

حجت الاسلام میراحمدی از بیکاری به عنوان مهمترین معضل جوانان گلوگاهی یادکرد وگفت: مفسدان اقتصادی، معضل مهم چرخه اقتصادی کشور هستند و برخورد قاطع قوه قضاییه با این مفسدان اقتصادی موجب توسعه اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلوگاه، حجت الاسلام «سیدابراهیم میراحمدی»  امروز ( 4 تیر) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گلوگاه در شرکت عظیم گستر ناحیه صنعتی گلوگاه گفت: شهرستان گلوگاه از شهرستان های محروم مازندران است که اشتغال و ایجاد کسب و کار، مهمترین اولویت مردم این شهرستان است.

 

امام جمعه گلوگاه افزود: شهرستان گلوگاه به عنوان ورودی استان مازندران از استان گلستان و سمنان، نیازمند توجه ویژه مسئولان کلان استانی و ملی است و باید این شهرستان در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دیده شود.

 

وی با اعلام اینکه ناحیه صنعتی گلوگاه تنها پتانسیل شهرستان برای اشتغال زایی است، اظهار کرد: ناحیه صنعتی گلوگاه در شرق مازندران، نیازمند نگاه ویژه برای توسعه است و باید مشکلات زیرساختی و اعتبارات مورد نیاز تولیدکنندگان برطرف شود.

 

امام جمعه گلوگاه گفت: بیکاری مهمترین معضل جوانان گلوگاهی است و برای رفع فقر و نابسامانی ها و معضلات، باید به اشتغال جوانان توجه شود.

 

حجت الاسلام میراحمدی گفت: مفسدان اقتصادی، معضل مهم چرخه اقتصادی کشور هستند و برخورد قاطع قوه قضاییه با این مفسدان اقتصادی موجب توسعه اقتصاد کشور است.

 

وی تصریح کرد: برخورد با رانت خواران و مفسدان اقتصادی، راهی مهم برای توسعه و تحول اقتصادی است که بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی برطرف می شود.

 

کد خبر 942349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha