دهه کرامت دهه اعتلای فرهنگ و هویت دینی است

بابایی گفت: برپایی ویژه برنامه های دهه کرامت در شهرستان خلخال مروج معارف فرهنگ رضوی در بین عموم مردم این شهرستان است و این دهه با هدف اعتلای فرهنگ و هویت دینی با مشارکت عموم مردم برگزار می شود.

«فریدون بابایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اقشار مختلف مردم با آذین بندی شهرهای شهرستان خلخال آماده برپایی ویژه برنامه هایی به مناسبت دهه کرامت است که به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه اکثر برنامه ها به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان خلخال تصریح کرد: برپایی ویژه برنامه های دهه کرامت در شهرستان خلخال مروج معارف فرهنگ رضوی در بین عموم مردم این شهرستان است و این دهه با هدف اعتلای فرهنگ و هویت دینی با مشارکت عموم مردم برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: بسته محتوایی فرهنگ رضوی و دهه کرامت از طریق کانال های و شبکه های اجتماعی نهادها و سازمان های مردم نهاد در فضای مجازی برای استفاده اقشار مختلف مردم در دسترس خواهد بود.

 

بابایی عنوان کرد: برگزاری مسابقه های قرآنی با استفاده از شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در طول دهه کرامت از دیگر برنامه های معنوی است که در شهرستان خلخال اجرا خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان خلخال افزود: جشن دهه کرامت توسط کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نیز از دیگر برنامه های دهه کرامت است.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مسابقه مهدویت به صورت مجازی با هدف نشر معارف مهدوی و زمینه سازی ظهور برای منتظران آن حضرت نیز با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی خلخال برگزار خواهد شد.

 

بابایی اظهار داشت: توزیع بسته های بهداشتی در مناطق کم برخوردار و برپایی نمایشگاه میز خدمت با هدف خدمت کریمانه از دیگر برنامه ها به مناسبت دهه کرامت است که به همت دستگاه های اجرایی این شهرستان اجرا خواهد شد.

کد خبر 942453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha