مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان معرفی شد

مسئول جدید دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گردهمایی ائمه جمعه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، پنجشنبه(5 تیر) در گردهمایی ائمه جمعه استان که در حسینیه ثارالله برگزار شد؛ طی سخنانی گفت: دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مدتی با سرپرستی حجت الاسلام سیدمحمدجعفری اداره می شد که امروز رسماً معرفی وی به عنوان مسئول این دفتر انجام می شود؛ افزود: با توجه به نظر قابل توجهی از ائمه جمعه به مرکز، این مسئولیت به عهده نامبرده گذاشته می شود.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از زحمات دو دهه حجت الاسلام محمدقاسمی زاده در این مسئولیت قدردانی و بیان کرد: طی این مدت انصافاً نمایندگی رشد چشمگیری کرد و بسیاری از زیرساخت ها که سابقه نداشت ایجاد و زحمت مخلصانه ای در این بخش انجام شد.

 

 

وی تأکید کرد: لازم بود اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفته و باید برنامه و نگاه و رویکرد جدید در نهادی که 40 سال به نظام خدمت صادقانه می کند؛ اتفاق بیفتد.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بر همکاری دو جانبه دفتر مذکور با ائمه جمعه تأکید و ابراز امیدواری کرد: نهاد نمازجمعه بالنده تر، قوی تر و با انگیزه تر از قبل کار کند.

 

 

در این گردهمایی از زحمات حجت الاسلام محمدقاسمی زاده قدردانی و حجت الاسلام سیدمحمدجعفری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شورای سیسات گذاری ائمه جمعه استان کرمان معرفی شد.

کد خبر 942481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha