فعالیت شرکت های دانش بنیان در  سیستان و بلوچستان فرهنگسازی شود

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان نیروهای مستعد دارد، گفت: فعالیت شرکت های دانش بنیان در سیستان و بلوچستان فرهنگسازی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان داشت: اگر چه سیستان و بلوچستان از محرومیتی که به دوران قبل از انقلاب است رنج می برد اما نیروی انسانی مستعد دارد که می توانند از آن به عنوان یک سرمایه ارزشمند یاد کرد.

 

امام جمعه زاهدان در ادامه سخنان خود به نامه خودش به رهبری قبل از حضور در استان اشاره کرد و گفت: در بخش از این نامه به ظرفیت این استان اشاره شده بود که اگر  صحیح مدیریت می شود قطعا به شرایط تحریم کشور کمک می کرد.

 

محامی خواستار فرهنگسازی فعالیت های دانش بیان در استان شد و ادامه داد: هر اقدام و فعالیتی در سیستان و بلوچستان فارغ از مباحث سیاسی، قومی و مذهبی در استان استمرار داشته باشد.

 

معاون علمی رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور در این دیدار گفت: توسعه امری درون زا است که با جوشش از داخل و به خواست مردم اتفاق می افتد.

 

ستاری با اشاره به اینکه فعالیت در حوزه اقتصاد دانش بنیان به توسعه آموزش عالی بستگی دارد، گفت: بهتر شدن زندگی مردم در نتیجه آموزش حاصل می شود.

کد خبر 942511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha