لزوم ساماندهی متکدیان در جهرم

قناعتیان بر لزوم ساماندهی متکدیان در سطح شهر جهرم تاکید کرد و گفت: با ساماندهی متکدیان، از تسری این منبع درآمد کاذب جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «ایرج قناعتیان»، امروز (پنجشنبه ۵ تیر)، در نشست ساماندهی متکدیان و کودکان کار شهرستان جهرم گفت: با ساماندهی متکدیان، از تسری این منبع درآمد کاذب جلوگیری می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه جهرم با اشاره به اینکه در این راستا دستگاه های اجرایی وظایفی را بر عهده دارند که باید نسبت به آن تلاش کنند، افزود: همکاری دستگاه ها در راستای ساماندهی متکدیان و کودکان کار در راستای کنترل آسیب های اجتماعی کمک شایانی می کند.

 

وی همچنین به تشریح وظایف دستگاه‌ های اجرایی در امر ساماندهی متکدیان پرداخت و خواستار همکاری همه دستگاه‌های متولی در این زمینه شد.

 

قناعتیان خاطرنشان کرد:‌ در نشست آینده شورای آموزش و پرورش شهرستان جهرم موضوع کودکان متکدی مطرح و با حضور ادارات بهزیستی و اورژانس اجتماعی بررسی شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری جهرم مکانی جهت نگهداری موقت متکدیان در نظر بگیرد، تصریح کرد: همچنین لازم است بنرهایی در راستای آگاه سازی عمومی در خصوص عدم کمک مالی به متکدیان در محل چهارراه ها نصب شود و آموزش و پرورش نیز تذکرات لازم را به خانواده کودکان کار محصل بدهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه جهرم در در ادامه این نشست بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری «کرونا» تاکید و از عملکرد خوب متولیان امر قدردانی کرد.

 

کد خبر 942609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha