بهره برداری از ۱۷۴ واحد مسکونی هشتگرد ویژه خانواده ایثارگران در دهه کرامت

اوحدی با اعلام این خبر که ساخت واحدهای مسکونی در سیاهکلان به مساحت ۲۷ هزار مترمربع ویژه خانواده ایثارگران آغاز شده است گفت: بهره برداری از ۱۷۴ واحد مسکونی هشتگرد ویژه خانواده ایثارگران مصادف با دهه کرامت انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سعید اوحدی» با حضور در آئین واگذاری واحدهای مسکونی در هشتگرد به خانواده معظم شهداء و ایثارگران که پنجشنبه ۵ تیر برگزار شد گفت: عملیات ساخت 174 واحد مسکونی در هشتگرد سال 95 آغاز شد و امروز با همت دولت و همراهی شرکت عمران و بانک مسکن به مناسبت دهه کرامت به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگان استان البرز افزود: برآورد هزینه مالی هر یک از این واحدهای مسکونی 120 میلیون تومان است که 50 میلیون تومان از این هزینه به صورت تسهیلات بانکی دراز مدت واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در مجموع 40 همسر شهید، 90 جانباز و 44 فرزند شهید در این واحدهای مسکونی هشتگرد ساکن می شوند تصریح کرد: اعطاء این امکان و تسهیلات مسکن با همت دولت تدبیر و امید ویژه خانواده ایثارگران انجام شد.

وی با اعلام این خبر که تدابیری نیز اتخاذ شده است تا در سیاهکلان نیز برای سه هزار متقاضی از خانواده ایثارگران واحد مسکونی تهیه شود مطرح کرد: طرح واحدهای مسکونی در سیاهکلان به مساحت 27 هزار متر مربع و در 2 طبقه به متراژ 19 هزار متر مربع است.

 

کد خبر 942657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha