۵۰ بسته غذایی همزمان با میلاد امام رضا (ع) توسط کانون زینب کبری (س) بین نیازمندان توزیع می شود

قربانی از آماده سازی ۵۰ بسته غذایی برای توزیع بین نیازمندان توسط کانون فرهنگی هنری زینب کبری (س) مرغملک خبر داد و گفت: این بسته های غذایی همزمان با میلاد امام رضا (ع) و با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» توزیع می شود.

«فرخ تاج قربانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسب دهه کرامت ۵۰ بسته غذایی همزمان با میلاد امام رضا (ع) و با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» بین نیازمندان توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: این بسته های غذایی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال است که با همکاری خیرین، هیئت امنا و بسیج مسجد جامع دهستان مرغملک جمع آوری شده است.

 

قربانی ارزش هر بسته غذایی را سه میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته های غذایی همزمان با میلاد امام رضا (ع) و با شعار «خدمت کریمانه و همدلی به رسم اهل بیت (ع)» توسط فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) بین نیازمندان توزیع می شود.

 

وی بابیان اینکه این سومین مرحله از توزیع بسته های غذایی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) بین نیازمندان است گفت: این اقدام در قالب طرح «رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان» صورت می گیرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، ماهی، ماکارونی، رب گوجه فرنگی است که توسط فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت زینب کبری (س) بین نیازمندان توزیع می شود.

 

کد خبر 942665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha