پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه باید به داشته های داخلی در مسیر مقاومت اعتماد داشت گفت: پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه مکتوب نماز جمعه 6 تیر با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: ارائه امکانات دولتی و شهری به کاندیداهای دوره دوم انتخابات در البرز جرم است.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اینکه عملکرد کاندیداهای انتخاباتی از دید شورای نگهبان پنهان نیست افزود: گزارش هایی از روند فعالیت و عملکرد کاندیداهای انتخاباتی رسیده که قابل قبول نیست.

وی افزود: مسندنشینان قانون گذاری نباید برخلاف قانون رفتار کنند و در این میان مردم با بصیرت و آگاهی لازم با رصد رفتارها باید به این معیار برسند که از کدام کاندیدا باید حمایت کنند.

وی تصریح کرد: اینکه در بعضی مناطق شهرداری دستگاه مربوط با قراردادن امکانات مادی و معنوی شهر نسبت به پرداخت کمک به کاندیدا اقدام کرده است به واقع دست اندازی به اموال بیت المال است.

برجام و پرونده هسته ای از بهترین عبرت ها است

نماینده ولی فقیه در البرز در بخش دیگر سخنان خود به سقوط آمریکا و قدرت توخالی تمدن غرب که بهشت افراد سرمایه دار مدعی دموکراسی است اشاره کرد و برجام و پرونده هسته ای را یکی از بهترین درس ها و عبرت ها برای غرب زدگان و وادادگان ب غرب خواند.

آیت الله حسینی همدانی مطرح کرد: پیشرفت کشور تنها با مدیریت جهادی محقق می شود و اینکه آژانس هسته ای علیه ایران قطعنامه صادر کرد به یکباره این همه تلاش و سال ها مذاکره و هزینه مادی و معنوی را از بین برد به نوبه خود نشان می دهد که باید به داشته های داخلی در مسیر مقاومت اعتماد داشت.

جوهره و حقیقت تمدن غرب را با رصد حقوق بشر آمریکا باید دید

آیت الله حسینی همدانی افزود: کشتار مبارزان، زنان و افراد بی خانمان، اشغالگری، تشکیل و آموزش و راه اندازی گروه های تروریستی مانند داعش، القاعده و ... با عنوان حقوق بشر و حمایت صلح جهانی از نوع آمریکایی نامش شده حقوق بشر. 

خطیب نماز جمعه کرج مطرح کرد: می توان این حقیت تمدن غربی را با نگاه به حقوق بشر در داخل آمریکا ملاحظه کرد که چگونه آمریکا به منظور مشروع نشان دادن دولت جعلی اسرائیل عمل کرده است و امروزه جوهره و تمدن غرب با رصد حقوق بشر آمریکایی قابل ملاحظه است. 

 

کد خبر 942786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha