مجلس در برخورد با مفاسد جدی عمل می کند

خسروی اسفزار گفت: تاکنون مجلس در برخورد با مفاسد جدی عمل کرده ولی سیاست مجلس یازدهم در مقابل دولت مردان، تعامل و همکاری است منتها نارسایی دولت تذکر داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسین خسروی اسفزار» ظهر امروز جمعه (6 تیر) در جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرستان خوسف، اظهار کرد: با گذشت یک ماه از آغاز به کار مجلس، تنها ساختار اداری مجلس شکل گرفته است که در ماه های آینده گزارش خدمتگزاری به مردم ارائه خواهد شد.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انسان ها تا نعمتی را از دست ندهند، قدر آن را نمی دانند، گفت: بنا به گفته امام علی (ع): «دو نعمت است که ارزش آن ها را نمی داند، مگر کسی که آنها را از دست داده باشد، یکی جوانی و دیگری، تندرستی»؛ کرونا بسیاری از نعمت ها، مانند صله رحم، نماز جماعت و جمعه را از ما گرفت ولی مزایایی داشت که ما مسئولان را از خواب غفلت بیدار کرد.

 

خسروی اسفزار نماز جمعه را بیدار کننده انسان عنوان کرد و افزود: خطبه های نماز جمعه بخشی از نماز جمعه است که باید در آن از تقوا گفته شود، چراکه بعد از گذشت یک هفته انسان را دوباره به تقوا دعوت و از غفلت بیدار می کند.

 

وی تاکید کرد: در خطبه دوم نماز جمعه باید گذری بر سیاست جامعه انداخت، لذا باید مسائل کشور و دنیای اسلام برای بیداری مردم بیان شود.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیه 26 سوره جمعه، مبنی بر اینکه «اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد چون براى نماز جمعه ندا درداده شد به سوى ذكر خدا بشتابيد و داد و ستد را واگذاريد اگر بدانيد اين براى شما بهتر است»، گفت: برای اقامه نماز جمعه باید شتافت چراکه از برکات انقلاب هم هست.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: مشکلات اقتصادی و کرونا مردم را سهل انگار کرده است، البته مردم به تنهایی مقصر نیستند، مسئولان اگر نتوانند در مجلس و دولت مشکلات مردم به ویژه گرانی و معیشت را حل کنند، خلوتی نماز جمعه به گردن مسئولان است.

 

وی با شاره به تعطیلی کارخانه چدن و بیکاری کارگران این کارخانه، گفت: از روزی که متوجه شده ام کارخانه چدن خوسف با مشکلاتی مواجه شده است تا جایی که از دست من برآمد پیگیر کردم، لذا یکی از اولین مسائل مطرح شده در حضور استاندار درخواست بررسی مشکلات  کارخانه چدن بود که امروز با روسای مربوطه جلسه بررسی مشکلات شکل گرفت.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گناه خلوت بودن مسجد سوای از ویروس کرونا،به گردن ما مسئولانی است که در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی می کنیم.

 

خسروی اسفزار بیان کرد: مسئولان اگر معیشت و گرانی را درست نکنند، خلوتی  همه مکان های عبادی به گردن آن هاست لذا باید مردم را همراهی کرد.

 

وی با بیان اینکه مرم ایران چهل سال در تمامی صحنه های سیاسی همانند 22 بهمن، روز قدس و انتخابات حضور داشته اند، گفت: تاکنون مسئولان مشکلات را گردن تحریم ها می اندازند و به معذرت خواهی های آمریکا دل بسته اند.

خسروی اسفزار تصریح کرد: در یک ماه گذشته مجلس، دغدغه مسئولان و نمایندگان جدید، مقوله معیشت مردم است.

 

وی با اشاره به پیام رهبری خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بر اساس فرموده رهبری اولویت اول مجلس اقتصاد و فرهنگ است و نمایندگان مجلس به این پیغام لبیک گفته و در قالب جهش تولید، مبارزه با مفاسد اقتصادی دنبال را کنند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: نابسامانی های امروز از فسادها است و مجلس شروع خوبی را در این مورد داشته است ولی ما برای چهار سال تضمین نمی دهیم.

 

خسروی اسفزار با بیان اینکه مجلس در این یک ماه در برخورد با مفاسد جدی عمل کرده است، گفت: در این خصوص مجلس از خود و همکار خود شروع کرده است.

 

وی گفت: سیاست مجلس یازدهم در مقابله با دولت مردان تعامل و همکاری است منتها نارسایی دولت تذکر داده می شود چراکه در غیر اینصورت خیانت کرده ایم.

کد خبر 942789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha