دادگاه بوئین میاندشت را به اداره دادگستری ارتقا دهید

حجت الاسلام اسکندری خواسته مردم شهرستان بوئین میاندشت را ارتقا دادگاه به اداره دادگستری عنوان کرد و آن را موجب کاهش مشکات مردم شهرستان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، حجت السلام «حسن اسکندری» در خطبه های نمازجمعه شهرستان بوئین میاندشت با گرامی داشت دهه کرامت گفت: کسب کرامت توسط شخص صاحب تقوا حاصل می شود و بدون تقوا در زندگی، پستی و لئامت را به دنبال خواهد داشت
امام جمعه بوئین میاندشت شجاعت را یکی از خصوصیات بارز شهید بهشتی برشمرد و بیان کرد: شهید بهشتی در طفولیت انقلاب اسلامی، با توجه به آیات قرآن کریم، در برابر آمریکا موضع محکم می گرفت.
وی  با توجه به این اعتقاد شهید بهشتی که اسلام از ابتدا یک انقلاب بوده است، تبیین کرد: مسلمان یک انقلابی است و  برای درک اسلام روحیه انقلابی لازم است و اگر کسی فاقد این روحیه باشد در فهم اسلام به مشکل بر خواهد خورد.
حجت الاسلام اسکندری روحیه انقلابی را یکی از خصوصیات مراجع تقلید در عصر حاضر برشمرد و در خصوص خواسته مردم شهرستان  بوئین میاندشت گفت: دادگاه شهرستان  به اداره  دادگستری ارتقا یابد تا مردم با مشکلات کمتری برخورد کنند و این شهرستان شایسته این ارتقا است.

امام جمعه بوئین میاندشت با اشاره به نامگذاری هفته افشای حقوق بشر آمریکایی، یادآوری کرد: آمریکا همه تعاریف و مشخصات حقوق بشر را در کشورهای مختلف از ویتنام تا یمن و هیروشیما زیر پا گذاشته است و در هفته های اخیر، مردم کشور خود را به خاک و خون بسته است و نشان داد که تکفیر و داعش از سربازان آمریکایی بوده است.
وی مرد را محور خانواده و جامعه و نیروی محرکه جامعه خواند و خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای کاهش تصادفات جاده ای شد./

کد خبر 942805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha