دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی جدید دانشجو می پذیرد

دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی برادر و خواهر می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دانشگاه علوم اسلامی رضوی با توجه به فراهم کردن امکان تحصیل همزمان در حوزه و دانشگاه، برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، دانشجوی برادر و خواهر می پذیرد.

 

آخرین مهلت ثبت نام تا ۳۱ تیر ۹۹ می باشد و آزمون مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ۱۷ مرداد ماه در شهرهای اصفهان، اهواز، بجنورد، بیرجند، تبریز، تربت حیدریه، تهران، ساری، سبزوار، شاهرود، شیراز، قم، قوچان، کاشمر، کرمان، گناباد، مشهد، نیشابور، ملایر، یزد، و مقطع دکتری در تاریخ های ۱۶ و ۱۷ مرداد، در شهرهای مشهد، تهران و قم برگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، اقتصاد، حقوق، زبان و ادبیات عربی، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، از رشته های مقطع کارشناسی این دانشگاه ویژه برادران اعلام شده است.

 

حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، علوم جزایی و جرم شناسی، علوم قرآنی و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی – بانکداری اسلامی، تاریخ و تمدن ملل اسلامی، عرفان و حکمت اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی و دانش اجتماعی مسلمین از رشته های مقطع کارشناسی ارشد ویژه پذیرش دانشجوی خواهر و برادر این دانشگاه است.

 

همچنین در مقطع دکتری رشته های حقوق (با تاکید بر حقوق خصوصی)، حقوق بین الملل، حقوق کیفیری و جرم شناسی، علوم قرآنی و حدیث، فقه جزایی، فلسفه و کلام اسلامی از میان خواهران و برادران پذیرش می شوند.

 

گفتنی است، علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به نشانی azmoon.razavi.ac.ir مراجعه کرده، یا به صورت حضوری به آدرس مشهد مقدس، حرم مطهر رضوی و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۲۳۱۱۴۱۲، تماس حاصل نمایند.

کد خبر 943069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha