آمریکا ناقض کرامت انسانی است

حجت الاسلام احمدی گفت: آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون با جمهوری اسلامی در تعارض قرار دارد چرا که شیطان بزرگ آمریکا ناقض کرامت انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام  «احمدرضا احمدی» عصر امروز (شنبه 7 تیر) در یادواره مجازی نکوداشت ۲۱۱ شهید ترور استان گلستان و سالگرد شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی اظهار کرد: نمی توانیم آمریکا را در مدار حقوق بشری تجزیه و تحلیل کرد چرا که خوی استکبار درندگی است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: تفاوت نگرش ما با برخی از جریان های روشنفکر در این مسئله است که ما در دایره بشریت حقوق و قوانین را تعریف می کنیم اما اقدامات آمریکا در دایره بشریت نمی گنجد.

 

حجت الاسلام احمدی بیان کرد: قدرت پوشالی آمریکا بر این است که حیاتی برای دیگران قائل نیست و فرعون و فرعون صفتان از ناکامی دیگران کام بر می دارد و از رنج دیگران خرسند می شوند.

 

وی افزود: در طول چهل سال از عمر انقلاب اسلامی دولتمردان آمریکا حق حیات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قائل نبودند و برای مهار انقلاب اسلامی تلاش کردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: در فرهنگ دینی ما مواسات اصل و محور است ولی از نگاه دولتمردان آمریکایی مواسات مفهومی ندارد و شهروندی در برابر قانون مساوی نیست و اگر وجود داشت نژادپرستی مقدم بر انسانیت در آمریکا نمی شد.

 

حجت الاسلام احمدی ابراز داشت: حدود 40 میلیون از جمعیت آمریکایی سپاه پوست و رنگین پوست خستندو بررسی کنید که تا چه میزان حیات سپاه پوستان حفظ می شود.

 

وی بابیان اینکه اداره جهان باید مبتنی بر فرهنگ و معارف اسلامی شود، تاکید کرد: با آمریکا از ابتدای انقلاب در تعارض قرار داریم چرا که شیطان بزرگ کرامت انسانی را زیر پا می گذارد و ناقض آن است. 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به عهد شکنی آمریکا و خروج از برجام اشاره کرد و افزود: در تفاهم نامه ای که داشتیم جمهوری اسلامی پیشگام بود ولی بدعهدی های زیادی را از سوی آمریکا جهانیان شاهد بودند.

 

کد خبر 943194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha