کاهش قیمت بازار و کارخانه خودرو با افزایش توزیع

رایگانی گفت: امسال یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو تولید می شود و توزیع مناسب آن باعث کاهش قیمت بازار و کارخانه خودرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید یاسر رایگانی» عصر امروز (یکشنبه 8 تیر) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار برای مرغ کیلویی 15 هزار تومان و برای تخم مرغ قیمت 11 هزار تومان را مصوب کرده است که با توجه به وزن شانه بین یک کیلو 700 تا دو کیلوگرم قیمت هر شانه تخم مرغ به 22 هزار تومان نیز می رسد.

 

سخنگوی تعزیرات حکومتی ادامه داد: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده گشت های متمرکز تعزیرات افزایش خواهد یافت تا بتوانیم بازار را در حوزه مرغ و تخم مرغ کنترل کنیم.

 

رایگانی با بیان اینکه با اجرای گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در تلاش است که دغدغه های مردم در سطح بازار کاهش یابد، افزود: در ماه های اخیر بخش از التهاب در بازار مربوط به خودرو بود و با اقداماتی که انجام شد توانستیم التهاب بازار خودرو را کاهش دهیم.

 

وی افزود: امسال بنا است که یک میلیون و 200 خودرو توسط خودروسازان تولیدو توزیع شود و امیدواریم شرایطی فراهم شود که این خودروها به دست افراد مستحق برسد.

 

سخنگوی تعزیرات حکومتی تاکید کرد: بنا شد که با افزایش توزیع بیشتر خودرو و نوع روند توزیع به صورت ماهانه در سازمان صنعت، معدن و تجارت فاصله قیمتی بازار و کارخانه کاهش یابد.

 

کد خبر 943640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha