نجف آباد در حوزه ایثار و شهادت در کشور برجسته است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در دیدار با معاونان فرماندار نجف آباد گفت: نجف آباد در حوزه ایثار و شهادت در کشور برجسته بوده و تنها یک شهید از این شهرستان دنیا را تکان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با معاونان فرماندار نجف آباد ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد امام رضا علیه السلام گفت: شهرستان نجف آباد ظرفیت بسیار مطلوب و خوبی در ابعاد مختلف داشته که لازم است این ظرفیت‌ها به درستی شناخته و احصا شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به جایگاه دینی، فرهنگی و هنری شهرستان نجف آباد اظهار کرد: نجف آباد در حوزه ایثار و شهادت در کشور برجسته بوده و تنها یک شهید از این شهرستان دنیا را تکان داد و ما هرچه داریم از برکت خون شهدا است که باید قدردان آن بوده و تلاش نماییم تا مدیون آنها نباشیم.

 

وی با تاکید بر لزوم جهت دهی مسئولان به برنامه‌های فرهنگی هنری و دینی که در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: این جهت دهی بسیار مهم بوده چرا که زمانی که هنرمند و اهالی فرهنگ ما با قرآن و اهل بیت علیهم السلام مانوس باشند آنگاه هنر و فرهنگ جامعه در خدمت اسلام و انقلاب قرار می‌گیرند.

 

حجت‌الاسلام معتمدی با اشاره به سند پنج ساله فرهنگ و هنر استان که در دست تدوین است، خاطرنشان کرد: لازم است اگر هر اتفاق و برنامه‌ای که در حوزه‌های مختلف از صنعت و تجارت و صادرات گرفته تا سایر بخش‌ها پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، می‌توانیم ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را بالفعل نماییم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان همدلی و همراهی امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی را به عنوان فرصت مغتنم در شهرستان برشمرد و اظهار امیدواری کرد با استفاده از این همدلی و همراهی برنامه‌های خوبی در سطح شهرستان برگزار شود.

 

در این دیدار همچنین «نبی الله صالحی» معاون سیاسی اجتماعی و «احمدرضا جعفرزاده» معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار نجف آباد پیرامون ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و برنامه‌های در دست اقدام توضیحاتی بیان کردند./

کد خبر 943643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha