بازدید « کاروان زیر سایه خورشید» از مرکز پارک علم و فناوری البرز با هدف تحقق شعار سال

مهرابی پور با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی گفت: « کاروان زیر سایه خورشید» از مرکز پارک علم و فناوری البرز با هدف اهمیت و توجه به تحقق شعار سال « جهش تولید» بازدید کرد.

« ابوالفضل مهرابی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص حضور کاروان زیر سایه خورشید در البرز گفت: کاروان زیر سایه خورشید با هدف ترویج فرهنگ رضوی تا روز میلاد حضرت امام رضا(ع) به صورت روزانه برنامه های متعدد فرهنگی را در البرز در نظر دارند.

 

مسئول کانون تخصصی خبر و رسانه آستان قدس رضوی در استان البرز افزود: حضور در مراسم گلباران مزار شهداء شهر کمالشهر و تجدید پیمان با این عزیزان با حضور امام جمعه کمالشهر از جمله برنامه های یکشنبه 8 تیر بود.

 

 

مهرابی پور توضیح داد: همچنین پس از این دیدار، بازدید از مرکز پارک علم و فناوری البرز به منظور اهمیت تحقق شعار سال با عنوان « جهش تولید» از دیگر برنامه هایی بود که انجام شد.

 

وی با اشاره به روی گشاده خادمان آستان قدس که همراه با پرچم سبز آستان مقدس به میان مردم می آیند مطرح کرد: این حضور پرشور زمینه ایجاد نشاط و روحیه امید را در دل مردم ایجاد می کند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: جشن و سرور دهه کرامت امسال متفاوت از سال های گذشته با رعایت قوانین بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا با ملاحظات متعددی برگزار می شود.

 

مهرابی پور عنوان کرد: مردم متدین، مومن و خداجوی استان البرز در شرائط کنونی با وجود شیوع بیماری کرونا و سختی معیشت و وضعیت اقتصادی، ارادت و ایمان خود را به اهل بیت(ع) حفظ کرده اند و راه نجات از این سختی ها و گرفتاری ها را توسل به اهل بیت(ع) به ویژه به امام علی بن موسی رضا(ع) می دانند.

 

 

کد خبر 943646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha