مشکل تامین آب ۳۰ روستای چرداول مرتفع شد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مشکل تامین آب ۳۰ روستای چرداول حل شده و هم اکنون فقط به یک روستا آّبرسانی سیار صورت می گیرد.

«نورالله تمیوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته، پروژه های مهمی در شهرها و روستاهای چرداول در حوزه آبرسانی انجام گرفته که می توان به اجرای تصفیه خانه فاضلاب و آبرسانی بخش شباب با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، آبرسانی به روستاها و ایجاد مخازن نیز اشاره کرد.

 

وی گفت: قبلا ۳۱ روستا بوسیله تانکرهای سیار آبرسانی شده  اما با تلاش های مجموعه شرکت آب و فاضلاب هم اکنون تنها یک روستا با تانکر سیار آبرسانی می شود که در آینده در صورت تأمین اعتبار مشکل این روستا هم حل خواهد شد.

 

تیموری افزود: آبرسانی به مجتمع  ۶۰روستایی شله کش بیجنوند با اعتبار ۲۵میلیارد تومان، آبرسانی به مجتمع آبرسانی دراشکفت با ۲ میلیارد تومان اعتبار، اجرای شبکه و خط انتقال و احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر سرابله با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان، توسعه شبکه توزیع اب شهر سرابله و آسمان اباد با اعتبار ۳ میلیارد تومان ازجمله طرح هایی هستند که اجرا شده اند.


 
وی خاطرنشان کرد: طرح های آبرسانی زیادی درشهرها در دست اقدام است که امیدواریم با همکاری و همراهی مسئولین ارشد استان وتأمین به موقع اعتبارات به بهره برداری برسند.

کد خبر 943716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha