آموزش های لازم برای زوار حج در فضای مجازی انجام شد

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان گفت: کلاس های حضوری آمادگی برای حج به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و آموزش ها از طریق فضای مجازی دنبال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام حسین سازندگی، دوشنبه(۹ تیر) در دیدار جمعی از کارگزاران حج با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری حج ۹۹ گفت: کلاس های حضوری آمادگی برای حج به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد و آموزش ها از طریق فضای مجازی دنبال شد.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان پیشقدم در آموزش های مجازی حج در کشور بود؛ گفت: اخلاق در حج، احکام در حج، تاریخ حج، اسرار و معارف حج، سبک زندگی اسلامی و مناسک حج توسط روحانیون مختلف ضبط شد.

 

 

وی ادامه داد: همه هماهنگی ها جهت پخش جلسات روزانه از سیمای کرمان کرمان شده بود اما منتفی شد زیرا بر اساس اعلام عربستان، حج امسال تنها برای تعدادی محدود از زوار عربستانی انجام می شود.

 

 

حجت الاسلام سازندگی ادامه داد: تعدادی از روحانیون باتجربه را موظف به حضور در فضای مجازی و گروه هایی که زوار در آن عضو بودند، کردیم و بر این گروه ها نظارت و هر روز پایش شدند.

 

کد خبر 943869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha