اجرای طرح «آجر به آجر» در استان/ضرورت اقناع سازی اولیا در بازگشایی مدارس

خوش خبر از طرح آجر به آجر به عنوان طرحی خیر پرور یاد کرد و گفت: این طرح در خراسان جنوبی به صورت پایلوت در یکی از حوزه ها مختلف اجتماعی اجرایی شده و پس از جمع آوری نتایج حاصله به کل استان تعمیم داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» صبح امروز (۹ تیر) در دومین نشست شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهید ماژانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کسب آمادگی هم استانی ها برای زندگی کردن در کنار کرونا نیازمند فرهنگ سازی و اطلاع رسانی دقیق و هنرمندانه است.

 

وی با بیان این که ما در شرایط کرونایی که پشت سر گذاشته ایم قریب چهار ماه آن دانش آموزان در کلاس درس حضور نداشته اند، تصریح کرد: این موضوع برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را در استان تحت تأثیر قرار داد.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به فراز و فرودهای عملکرد ویروس کرونا در استان و تأثیر آن بر تمامی برنامه ها، فعالیت ها و خدمات عنوان کرد: در راستای اقناع سازی با هدف جلب همکاری خانواده ها با آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید باید از هم اکنون با برنامه های متنوع و تولید محتوا اقدام شود.

 

وی تجهیز مدارس به مواد ضد عفونی کننده و گند زدا، احصاء فعالیت ها، برگزاری مانور بازگشایی مدارس برای اعتماد سازی ضروری دانست و افزود: موتور محرکه توسعه استان؛ آموزش و پرورش است.

 

وی، بر بسیج تمامی امکانات و مشارکت دستگاه های ذیربط برای رفع نقایص فضای مجازی تأکید کرد و یادآور شد: تلاش شورای آموزش و پرورش استان، رفع موانع سد راه توسعه فرایند تعلیم و تربیت استان در کوتاه ترین زمان ممکن است.

 

خوش خبر از طرح آجر به آجر به عنوان طرحی خیر پرور یاد کرد و گفت: لازم است این طرح در استان به صورت پایلوت در یکی از حوزه ها مختلف اجتماعی اجرایی شده و پس از جمع آوری نتایج حاصله به کل استان تعمیم داده شود.

 

وی، از معلمان به عنوان سرمایه های ارزشمند جامعه خراسان جنوبی یاد کرد که ایمان، اخلاص،صداقت، پشتکار و همت والایشان زبان زد خاص و عام است.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، تأکید کرد: اجرای دقیق سند تحول نیازمند نظارت، رصد و پایش مستمر فعالیت ها و برنامه ها است.

 

 

 

کد خبر 943873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha