کاروان «زیر سایه خورشید» به قائمشهر رسید

کاروان « زیر سایه خورشید » متشکل از خادمان رضوی و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آقا علی بن موسی الرضا (علیه السلام) به قائمشهر رسید و فضای شهر آکنده از عطر عاشقی حرم رضوی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه سالروز ولادت امام رضا(ع)، کاروان « زیر سایه خورشید » با حضور خادمان رضوی و حاملان پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رئوف وارد شهر قائمشهر، شهر منتسب به قائم آل محمد (ص) شد و مورد استقبال خادمیاران رضوی و پاسداران انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار شهرستان قرار گرفت .

 

شیفتگان ائمه اطهار (علیهم السلام) و عاشقان ولایت و حرم مطهر رضوی در ۱۰مکان از این شهرستان، از کاروان «زیر سایه خورشید» استقبال کردند و در دیدارها از پرچم سبز و مقدس رضوی تبرک جستند :

 

- دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی سپاه ناحیه قائمشهر 

- دیدار با آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر 

- دیدار با پزشکان، پرستاران و نیروهای داوطلب شاخص و جهادگر سلامت در بیمارستان های رازی و ولیعصر (عج) قائمشهر 

- اداره زندان قائمشهر 

- دیدار با خانواده مدافع سلامت شهید «احمد ابراهیمی»

- دیدار با خانواده مدافع حرم شهید «محمد بلباسی»

- دیدار با خانواده سه شهید دفاع مقدس سادات نیا

- دیدار با اهالی محله ی محروم کوی سردار شهید صالحی

- دیدار با « فاطمه سلطانی» از روستای المشیر شهرستان قائمشهر، داوطلب کمک به پرستاران در جهت مراقبت و درمان بیماران کرونایی که بدون چشم داشت مادی به مدت سه ماه در بیمارستان رازی فعالیت داشت .

به گزارش شبستان، در طول این دیدارها علاوه بر تجلیل از دوازده نفر از کانون های محلی خدمت رضوی شهدای چشمه سر و شهید صالحی به دلیل کار خداپسندانه تغسیل و تدفین متوفی های کرونایی به عنوان جهادگران مدافع سلامت، با اهداء لوح و تبرک رضوی، از هشت پزشک و پرستار و نیروی داوطلب جهادگر سلامت شاخص در راستای مبارزه با بیماری کرونا نیز با اهداء تبرک رضوی قدردانی شد .

 

هم چنین بیش از ۶۰۰ تبرک، نشان و حرز رضوی از سوی اعضای کاروان زیر سایه خورشید، به افراد  در برنامه های مختلف اهداء گردید .

کد خبر 943972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha