نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی» با حضور خادمان رضوی افتتاح شد

ثقتی از افتتاح نمایشگاه عکس ضریح مهربانی با حضور خادمان حرم رضوی در رشت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه ۳۲ تابلو عکس شاخص از حرم مطهر امام رضا(ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است.

«رضا ثقتی» در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ از رشت، گفت: در این نمایشگاه، ۳۲ تابلو عکس شاخص از حرم مطهر امام رضا(ع) در معرض دید عموم قرار گرفته است.

 

مدیر موسسه حسینیه هنر رشت با اشاره به اینکه نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی»، تداعی‌گر فضای معنوی حرم امام هشتم است، تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز (۹ تیر) به مدت پنج روز در حسینیه هنر رشت برپا است.

 

وی به حضور سه تن از خادمان حرم امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی» اشاره کرد و گفت: حضور این خادمان سبب ایجاد فضای معنوی در نمایشگاه شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

 

ثقتی موضوع تصاویر اکران شده در این نمایشگاه را حرم امام رضا(ع)، گنبد، گلدسته و مراسم‌های حرم مطهر رضوی عنوان و تاکید کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی»، ترویج فرهنگ رضوی و گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) بوده است.

 

وی با اشاره به ساعات بازدید از نمایشگاه «ضریح مهربانی»، اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برای بازدید از نمایشگاه، حضور پیدا کنند.

 

مدیر موسسه حسینیه هنر رشت اذعان کرد: نمایشگاه عکس «ضریح مهربانی» به همت کانون جوانان رضوی گیلان و با همکاری واحد هنرهای تجسمی حسینیه هنر رشت برگزار شده است.

 

کد خبر 944123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha