برگزاری جشن مجازی کبوتر حرم 

حسن اقبالی گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت وجود ندارد بنابراین در نظر داریم جشن مجازی دهه کرامت تحت عنوان کبوتر حرم را برگزار کنیم.

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری جشن دهه کرامت وجود ندارد بنابراین در نظر داریم جشن مجازی دهه کرامت تحت عنوان کبوتر حرم را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج افزود: این جشن همراه با مولودی خوانی است و پنج شنبه شب راس ساعت ۹ از اینستاگرام به صورت زنده پخش می شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه های این جشن قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام است تا از این طریق از راه دور زائر حضرت باشیم.

اقبالی ابراز کرد: از آنجایی که مسجد در حال تعمیر و بازسازی است بنابراین امسال امکان آذین بندی مسجد و پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام وجود ندارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج در خاتمه یادآور شد: کلیه برنامه های کانون فرهنگی هنری بقیه الله با توجه به شیوع کرونا در راستای تداوم طرح ملی راهکار از طریق مجازی برگزار می شوند.

کد خبر 944203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha