مراسم جشن «نور چشمی های خدا» در بیرجند برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند گفت: به مناسبت دهه کرامت مراسم جشن «نور چشمی های خدا» با حضور خادمین امام رضا(ع) امشب (۱۰ تیر) با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

«علی کاربر»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد:  به همت کانون فرهنگی هنری مسجد باقر العلوم(ع) بیرجند مراسم جشن نور چشمی های خدا امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد باقر العلوم(علیه السلام) بیرجند برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه این مراسم با محوریت جشن عبادت دختران و پسران مسجدی برگزار می شود، گفت: جشن نور چشمی های خدا امشب (10 تیر) با حضور خدام آستان قدس رضوی و با آوردن پرچم مطهر حرم امام رضا(علیه السلام) برگزار می شود.

 

وی از اجرای طرح«سه شنبه های تکریم» به مناسبت دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری باقر العلوم(علی السلام) خبر داد و گفت: در این طرح از جوانان، هنرمندان و فعالان مسجدی تقدیر به عمل می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم(ع) بیرجند با بیان اینکه به دنبال شیوع بیماری کرونا فعالیت های فرهنگی و مراسم‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی همراه با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود، گفت: برگزاری جشن های دهه کرامت باید در راستای ترویج سیره رضوی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

 

کاربر گفت: امشب با حضور خدام حرم امام رضا(علیه السلام) تعدادی از دختران و پسران خانواده های نیازمند با همکاری کانون کتاب و کتابداران آستان قدس و مدیریت آموزش و پرورش بیرجند تجلیل می شوند.

 

وی با بیان اینکه همچنین از 16 نفر از دخترانی که به امسال به سن تکلیف رسیده اند تجلیل خواهد شد، گفت: توزیع تبرکات حرم امام رضا(علیه السلام) توسط خدام حرم امام رئوف از دیگر برنامه های این جشن است.

کد خبر 944334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha