اجرای برنامه های دهه کرامت در جهرم با حضور کارون «زیر سایه خورشید»

بخشی گفت: برنامه های دهه کرامت در شهرستان جهرم با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» متشکل از خادمان آستان قدس رضوی در حال برگزار شدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «هادی بخشی» امروز (سه شنبه 10 تیر) در دیدار خادمان آستان قدس رضوی که در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» به جهرم سفر کرده اند، با تبریک دهه کرامت، گفت: برنامه «زیر سایه خورشید» طی چند سال گذشته در دهه کرامت به همت کانون دفتر رضوی شهرستان جهرم برگزار شده است.

 

مسئول کانون رضوی جهرم حضور خادمان امام رضا (ع) در شهرستان را باعث خیر و برکت دانست و افزود: سرکشی به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، سرکشی از بیماران در بیمارستان ها و اهدای تبرکی حضرت به بیماران از برنامه های حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرستان جهرم است.

 

وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری «کرونا» برنامه های حضور این کاروان در شهرستان تغییر پیدا کرده است، بیان کرد: در سال های قبل برنامه های متنوع در زمینه های اجتماعی و فرهنگی در دهه کرامت

 

بخشی با اشاره به برنامه های دهه کرامت با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در جهرم گفت: امسال به دلیل وضعیت کشور برنامه ها تغییر کرده و در جهرم علاوه بر دیدار با علما، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سرکشی به خانواده شهدا برنامه های دیگری همچون حضور در مجتمع های نانوایی و اعطای تبرکی به آنها برای پخت نان صلواتی، حضور در شهرک صنعتی و ... تدارک دیده شده است.

کد خبر 944372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha